Projekt Erasmus+
we Włoszech

W poniedziałek (4 kwietnia) rozpoczął się wyjazd Erasmus+ do miejscowości Fiorenzuola d’Arda znajdującej się we Włoszech. Wraz z opiekunami panią Magdalena Szewczyk oraz księdzem Bartoszem Mikułą pojechały cztery uczennice: Natalia Franków, Natalia Zwolińska, Natalia Kwiatkowska oraz Konstancja Łakoma.
Pierwszego dnia Włosi przywitali nas słodyczami po czym udaliśmy się do hotelu. W następnym dniu prezentowaliśmy swoje projekty o lasach. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że niektóre toalety w szkole nie są takie jak oczekiwaliśmy: trzeba stać i nie można siedzieć przez brak muszli. Udaliśmy się także na zwiedzanie okolicy oraz spotkanie z Merem. Kolejne dni spędziliśmy zwiedzając przeróżne włoskie miejsca takie jak muzeum ruchu oporu włoskiego oraz Castell’Arquato. Zobaczyliśmy także Mediolan i jego przepiękną katedrę oraz zamek. W ostatni dzień przed wyjazdem pojechaliśmy pociągiem do Bolonii gdzie przemieszczaliśmy się przepięknymi miejscowymi arkadami przy okazji zwiedzając muzea i kościoły oraz oglądając sprzedawane książki. W książce miasta świata znaleźliśmy nawet stare miasto Wrocław.
Cały wyjazd był pełen wrażeń, zabawy oraz oczywiście zdjęć. Poznaliśmy tam sporo ciekawych i miłych ludzi. Włochy to na prawdę przepiękny kraj ze śliczną naturą oraz architekturą.